Sunday 5 June 2011

Hello peeps! My entry this time is specially dedicated to my bestest friend in the whole wide world! Teka laa.. Teke laa.. PLISSS3..haha.. *gedikgedik* OK2... Its Afiqah Izzati Mazlan's birthday!!  This is her..


Semalam was a great experience! Sumpah ak xkn lupe...haha... Bhai, Kau dah bau bangkai. hahahahahahhaha.... Adeh... Siap bwk spare sume bende.. Mmg dah agk akn kene la eh?hikhik~ *likelike*  Paling xtahan, dga kau jerit laa... Mcm tgk cite hantu je care kau jerit. haha.... Ak dok kat kau pn rase nk muntah... Apatah lagy kau yang kene.haha.. Ak mmg ske kene kn org.. Mmg ak tggu je pukul 12... Mmg smart la Pizza Hut pn ttp pukul 12 kn... Kalau x, mmg harapan la kene kn kau mcm tuu..hehe... Jgn mrh eh zek... You're the best! (lege sbb time bdae nnt da xkeje kt pizza hut) LOL 
So kawan, this is for you~

Zek, Thanx for being my friend, my best friend, my teman bergosip, my teman banjir, my teman lepak, my teman study, my teman hang out, my driver, my listener..alaa.. Senang cite, everything a best friend would do..hehe.. Thank you! I wish you all the best in your future undertakings.. I'm sorry if I'm not being a good friend.. But I hope i do.. :) Sayang kau babe!

P/s: hadiah kau nnt ak bg ok! ehe!

3 comments:

  1. weiiii zekzek kena ape...???ce citer2

    ReplyDelete
  2. WAHHHHHHHH TERHARU BHAI! Memang wa macam bangkai smlm. pagi tadi pergi kerja bau whipped cream melekat dekat tudung kot! dekat 10x aku spray perfume aku bhai!!! hahaha... SIAP LA TIME KO NAK RESIGN NANTI SEHA! :D

    *yuni, nanti aku upload gambo kat fb..

    ReplyDelete
  3. pic ape???pic kena surprise k haha

    ReplyDelete